Petitie: open de tuin van de ambtswoning van de gouverneur

Petitie Open het park

Groene ruimte is essentieel voor een stad op mensenmaat. In Hasselt is er te weinig groen in de binnenstad, te weinig rust en te weinig speelruimte voor de kinderen. Daarom vragen wij dat de tuin van de ambtswoning van de gouverneur wordt opengesteld voor alle Hasselaren. Deze tuin bedraagt maar liefst 8.500 m², dat is groter dan het begijnhof. Zij ligt op de hoek van de Lombaardstraat en de Dokter Willemsstraat. Wij weten dat de gouverneur ons een warm hart toedraagt en de stad wil helpen omtoveren tot de groene hoofdstad van alle Limburgers. Daarom hopen we met deze petitie de gouverneur overtuigen om iedereen de kans te geven om mee te genieten van deze groene oase in hartje Hasselt.

Mijn gegevens

Je gegevens worden opgenomen in de databank van de PVDA om je, naargelang je interesses, op de hoogte te houden van de publicaties en activiteiten van de PVDA.  Ze worden niet doorgegeven aan derden. Je kan ze opvragen, laten verbeteren of verwijderen per mail of brief naar pvda@pvda.be of PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. We contacteren of informeren je enkel als je daar, door éen van de opties aan te klikken, toestemming voor geeft. Meer weten over het privacybeleid van de PVDA.